דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הזמנות לחתונה: היפה בלבן זאת אשתי 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1980 פעמים ]

שמת לך פודרה. צבעת ריסים. לבשת שמלה מקושטת כיסים. סלסלת שיער והכול כבר מוכן. עכשיו רק חסר... לעצב את ההזמנה לחתונה המרהיבה שלך. נשמע כמו פרויקט גדול ומלחיץ, ואפילו גורלי, אבל כיום ישנה אופציה לעצב את ההזמנה לאירוע המיוחד של שניכם על פי הטעם האישי שלכם.

עיצוב הזמנות לחתונה הוא טרנד הולך ומתחזק בארץ ובחו"ל. יותר ויותר אנשים בוחרים לבטא באמצעות ההזמנה את מי שהם, את הזוגיות שלהם ואת אופי האירוע. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות יצירתיים ומקוריים ולחשוב על מה שמייחד אתכם, כי לרעיונות אין גבול.

השמיים הם הגבול

כך לדוגמה, אם נפגשתם בטיול בהודו, אתם יכולים לעצב את ההזמנה בסגנון הודי, ולשים תמונה שלכם, או אפילו קריקטורה שלכם, בלבוש הודי. אופציה נוספת היא לשלב מספר תמונות שלכם ביחד או בנפרד, אשר יכילו בתוכן את הטקסט של ההזמנה עצמה.

אתם יכולים גם לבחור מישהו שיאייר אתכם בצורה שובבית ומצחיקה, על רקע שתיבחרו, או להצטלם במקום מיוחד משלכם אותו אתם נוהגים לפקוד. אתם יכולים גם ללכת על עיצוב קלאסי ואלגנטי, בלי שההזמנה תישאר משעממת ובנאלית. כיום יש המון איורים מקסימים וקלאסיים, לא שובבים או נועזים מדי, שעדיין שומרים על טוב עם ורשמיות מתאימה. בחרו משפט, ציטוט, ביטוי שיהווה את כותרת ההזמנה ויבשר על אהבתכם ועל תפיסת עולמכם.

הזמנות לאירועים הן שוק גדול ומגוון ובו אופציות רבות. ישנן אינספור חברות שמצעיות את שירותן, איתו תוכלו להתייעץ לגבי המחיר, לגבי גודל ההזמנה, סוג הנייר, המעטפה, הזמנה נפתחת, הזמנה עם סרט צבעוני, חד צדדית, דו צדדית, מגנט המוצמד לנייר, כמה הזמנות להזמין, מתי לשלוח, והרשימה עוד ארוכה.

אתם יכולים גם לפנות למעצב גראפי שעוסק בתחום עיצוב הזמנות ליום הולדת, לבר מצווה, לבת מצווה וכדומה, והוא גם יוכל לסייע לכם ברעיונות מגניבים ומקוריים. מעבר לכך, אתם יכולים לעצב בעצמכם את ההזמנה על ידי תוכנות גראפיות שונות ולאחר מכן להדפיס אותן בבתי דפוס. זכרו שההזמנה היא לא סתם דף נייר, אלא מזכרת בעלת משמעות מיוחדת במינה אותו תנצרו באלבום החתונה.

חישבו על משפט מרגש בנושא זוגיות, אהבה ואינטימיות, אולי קטע משיר ואולי ציטוט של פסוק ממגילת שיר השירים הידועה. חישבו על המקום שבו הכרתם, ואולי על המקום שבו החלטתם שאתם נישאים זה לזה. תוכלו לשלב בהזמנה תמונה משם, או אפילו לעצב את ההזמנה בסגנון המקום אליו אתם הכי מתחברים. חישבו על הצבע איתו אתם מזדהים, צבע שמרגיע אתכם, צבע שמתאים ליום המיוחד שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב